تصویر بالا نظرسنجی مشتریان شرکت در سالهای 1397 تا 1399 است که براساس شاخصهای مختلف امتیازبندی شده است. میزان رضایت 95 درصدی مشتریان در سال 1399 شرکت را برای تلاش و تکاپوی بیشتری برای حفظ این میزان رضایت سوق داد. تلاش مؤسسه بر این بوده است تا مشتریان با کمترین استرس و اضطراب و بیشترین کیفیت دریافت خدمات رضایت کافی داشته باشند. امید است در سالهای پیش رو این میزان لطف مشتریان پابرجا باشد و بتوانیم به صورت تخصصی و کارآمد و با حمایتهای حداکثری شما عزیزان فعالیتهای مؤسسه را ادامه دهیم.
لازم به توضیح است این نظرسنجی مربوط به بخش پژوهش است.
دسته بندی:
برچسب ها:
دیدگاه مشتریان
دیدگاهشما لغو پاسخ
پستهای تصادفی
در دنیای پرهیاهوی پژوهش، گویی دو رودخانۀ موازی، اما متفاوت، جریان دارند: گردآوری اطلاعات…
زمان مطالعه 3 دقیقه
تحصیلات دانشگاهی بهویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از نظر پژوهشی اهمیت زیادی…
زمان مطالعه یک دقیقه
در عصر انفجار اطلاعات، جایی که هر روز حجم عظیمی از محتوا تولید و…
زمان مطالعه 3 دقیقه
در این ویدئو محاسبه افت قیمت خودرو در بیمه میهن را میتوانید مشاهده کنید.
زمان مطالعه یک دقیقه
وقتی صحبت از چاپ میشود، دو نام همیشه بیشتر شنیده میشوند: چاپ دیجیتال و…
زمان مطالعه 2 دقیقه
درمان راهحلمحور یا Solution-Focused Brief Therapy (SFBT) یکی از رویکردهای نوین در رواندرمانی است…
زمان مطالعه 4 دقیقه
در دنیای امروز که کسبوکارها بیش از هر زمان دیگری به فناوری دیجیتال وابسته…
زمان مطالعه 3 دقیقه
هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML)، دو مفهوم کلیدی در دنیای فناوری امروز…
زمان مطالعه 3 دقیقه
مدیر ساختمان به عنوان نمایندهی مالکان و ساکنان ساختمان وظایف و مسئولیتهایی را بر…
زمان مطالعه 3 دقیقه
در این مقاله، به بررسی تفاوت بین دو مفهوم مهم در تولید محتوای مکتوب،…
زمان مطالعه 2 دقیقه
0