مؤسسه سروش سرآمدان سارینا در 27 آبان 1392 به صورت رسمی تأسیس شد. هدف اصلی مؤسسه ارائه خدمات آموزشی و مشاوره تخصصی در امور پژوهشی در سراسر کشور بود که برای رسیدن به این هدف در ابتدا به جذب افراد بادانش و توانمند پرداخت که در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست بیش از 100 نفر از نخبگان و دانشجویان رشتههای مختلف جذب نماید و همچنین در مقاطع مختلف با مؤسسات معتبر در شهرهای دیگر همکاری مطلوبی صورت پذیرفت.
حال این مؤسسه در تلاش است تا با گسترش خدمات خود در حوزههای دیگر از جمله بیمه، آموزش تخصصی و کاربردی، نشر و چاپ کتاب و دیگر خدمات، مشتریان وفادار خود را حفظ نماید و به افزایش مشتریان جدید بپردازد و میزان رضایت مشتریان (95 درصدی) را ادامه دهد و آن را بهبود بخشد.
امید است که تلاشهای 13 ساله تخصصی این مؤسسه در ادامه با همراهی شما عزیزان منجر به تقویت نظام آموزشی، پژوهشی، بیمهای و… گردد.
دسته بندی:
برچسب ها:
دیدگاه مشتریان
دیدگاهشما لغو پاسخ
پستهای تصادفی
قبولی در مصاحبه دکتری به فاکتورهای کلیدی و متعددی بستگی دارد که میتوان…
زمان مطالعه 2 دقیقه
آیا تا به حال پیش آمده که یک کتاب را در دست بگیرید و…
زمان مطالعه 13 دقیقه
اهداف 1. توسعه و گسترش پژوهش در گروه علوم انسانی، هنر و پیراپزشکی…
زمان مطالعه یک دقیقه
در تحقیقات علوم اجتماعی، استفاده از طیفهای اندازهگیری در پرسشنامهها یک روش متداول برای…
زمان مطالعه 4 دقیقه
تصویر بالا نظرسنجی مشتریان شرکت در سالهای 1397 تا 1399 است که براساس شاخصهای…
زمان مطالعه یک دقیقه
آیا میدانید چگونه پروژههای عظیم مانند ساخت پلهای غولآسا، سدها یا نیروگاهها در برابر…
زمان مطالعه 3 دقیقه
1. از زبان ساده استفاده کنید، نه زبان بیمهای! بیایید رو راست باشیم، اصطلاحات…
زمان مطالعه 3 دقیقه
درمان راهحلمحور یا Solution-Focused Brief Therapy (SFBT) یکی از رویکردهای نوین در رواندرمانی است…
زمان مطالعه 4 دقیقه
سلام به همه علاقهمندان به علم و فناوری! امروز میخوایم درباره یکی از هیجانانگیزترین…
زمان مطالعه 3 دقیقه
0