اهداف
1. توسعه و گسترش پژوهش در گروه علوم انسانی، هنر و پیراپزشکی
2. ارائه آموزشهای تخصصی و کاربردی در زمینههای مختلف (روششناسی پژوهش، بازاریابی، فروش و…)
3. همکاری و بهکارگیری نخبگان و افراد بادانش در کشور
4. توسعه همکاریها با مؤسسات، انجمنها، مشاغل مختلف و….
چشمانداز
1. بهبود نظام آموزشی، پژوهشی و بیمهای در کشور
2. تبدیل سایت مؤسسه بهعنوان بهترین سایت خدماتی و فروشگاهی از نظر مشتریان
3. ایجاد اشتغال دائمی و آموزشهای رایگان به آنها در سراسر کشور
4. آموزشهای تخصصی، کاربردی و کاملاً عملی برای اولین بار در کشور همراه با پشتیبانی مطلوب
دسته بندی:
برچسب ها:
دیدگاه مشتریان
دیدگاهشما لغو پاسخ
پستهای تصادفی
تحلیل آماری با نرمافزارهای آماری همچون Spss، Amos و نظایر در آن در پایاننامهها،…
زمان مطالعه یک دقیقه
روششناسی پژوهش، شالودهی هر تحقیق علمی است. اگر روش درست انتخاب نشود، نتایج تحقیق…
زمان مطالعه 4 دقیقه
در دنیای پرشتاب امروز، تکنولوژی بلاکچین و ظهور ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و اتریوم،…
زمان مطالعه 4 دقیقه
در عصر حاضر، هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت است و کاربردهای آن…
زمان مطالعه 3 دقیقه
موسسه چند منظورۀ سروش سرآمدان سارینا از قلم شما تا بازار: فراخوان نویسندگان برای…
زمان مطالعه یک دقیقه
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا برخی کتابها حتی قبل…
زمان مطالعه 3 دقیقه
روش گراندد تئوری یک روش پژوهش کیفی است که برای ایجاد تئوری از دادهها…
زمان مطالعه 5 دقیقه
در دنیای پرهیاهوی پژوهش، گویی دو رودخانۀ موازی، اما متفاوت، جریان دارند: گردآوری اطلاعات…
زمان مطالعه 3 دقیقه
تصور کنید به جای ساعتها نشستن پای کتابهای گرامر، زبان را با تماشای سریال…
زمان مطالعه 4 دقیقه
0