تصویر بالا نظرسنجی مشتریان شرکت در سالهای 1397 تا 1399 است که براساس شاخصهای مختلف امتیازبندی شده است. میزان رضایت 95 درصدی مشتریان در سال 1399 شرکت را برای تلاش و تکاپوی بیشتری برای حفظ این میزان رضایت سوق داد. تلاش مؤسسه بر این بوده است تا مشتریان با کمترین استرس و اضطراب و بیشترین کیفیت دریافت خدمات رضایت کافی داشته باشند. امید است در سالهای پیش رو این میزان لطف مشتریان پابرجا باشد و بتوانیم به صورت تخصصی و کارآمد و با حمایتهای حداکثری شما عزیزان فعالیتهای مؤسسه را ادامه دهیم.
لازم به توضیح است این نظرسنجی مربوط به بخش پژوهش است.
دسته بندی:
برچسب ها:
دیدگاه مشتریان
دیدگاهشما لغو پاسخ
پستهای تصادفی
ورود به دنیای پژوهش میتواند هیجانانگیز و در عین حال چالشبرانگیز باشد. پژوهشگران تازه…
زمان مطالعه 4 دقیقه
تصور کنید ماهها یا حتی سالها برای یک پروژه تحقیقاتی زمان و انرژی صرف…
زمان مطالعه 5 دقیقه
وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی میشود، اغلب اولین چیزی که به ذهنمان میرسد،…
زمان مطالعه 3 دقیقه
درمان راهحلمحور یا Solution-Focused Brief Therapy (SFBT) یکی از رویکردهای نوین در رواندرمانی است…
زمان مطالعه 4 دقیقه
استفاده از آسانسور به بخشی جداییناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. اما…
زمان مطالعه 3 دقیقه
صنعت بیمه اتکایی، ستون فقرات پایداری مالی در بازارهای بیمه جهانی است. این صنعت…
زمان مطالعه 3 دقیقه
یادگیری یک زبان جدید همیشه چالشبرانگیز و نیازمند زمان و تلاش فراوان بوده است.…
زمان مطالعه 5 دقیقه
در دنیای امروز که فناوری روزبهروز پیشرفت میکند، امنیت سایبری به یکی از مهمترین…
زمان مطالعه 2 دقیقه
در عصر حاضر، شبکههای اجتماعی دیگر صرفاً بستری برای ارتباطات شخصی نیستند؛ بلکه به…
زمان مطالعه 4 دقیقه
آیا میدانید بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان چیست و چرا برای فعالان حوزه درمان…
زمان مطالعه 2 دقیقه
0