مؤسسه سروش سرآمدان سارینا در 27 آبان 1392 به صورت رسمی تأسیس شد. هدف اصلی مؤسسه ارائه خدمات آموزشی و مشاوره تخصصی در امور پژوهشی در سراسر کشور بود که برای رسیدن به این هدف در ابتدا به جذب افراد بادانش و توانمند پرداخت که در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست بیش از 100 نفر از نخبگان و دانشجویان رشتههای مختلف جذب نماید و همچنین در مقاطع مختلف با مؤسسات معتبر در شهرهای دیگر همکاری مطلوبی صورت پذیرفت.
حال این مؤسسه در تلاش است تا با گسترش خدمات خود در حوزههای دیگر از جمله بیمه، آموزش تخصصی و کاربردی، نشر و چاپ کتاب و دیگر خدمات، مشتریان وفادار خود را حفظ نماید و به افزایش مشتریان جدید بپردازد و میزان رضایت مشتریان (95 درصدی) را ادامه دهد و آن را بهبود بخشد.
امید است که تلاشهای 13 ساله تخصصی این مؤسسه در ادامه با همراهی شما عزیزان منجر به تقویت نظام آموزشی، پژوهشی، بیمهای و… گردد.
دسته بندی:
برچسب ها:
دیدگاه مشتریان
دیدگاهشما لغو پاسخ
پستهای تصادفی
ساختار کلی نوشتن یک پایاننامه در این بخش با ساختار کلی نوشتن یک…
زمان مطالعه 5 دقیقه
صنعت بیمه اتکایی، ستون فقرات پایداری مالی در بازارهای بیمه جهانی است. این صنعت…
زمان مطالعه 3 دقیقه
درمان راهحلمحور یا Solution-Focused Brief Therapy (SFBT) یکی از رویکردهای نوین در رواندرمانی است…
زمان مطالعه 4 دقیقه
تبلیغات و وفاداری به برند تبلیغات مؤثرترین ابزار وفادار کردن مشتریان به برند به…
زمان مطالعه 4 دقیقه
مزایای بیمه عمر و سرمایهگذاری الف) پوشش بیمهای برای خانواده بیمه عمر و…
زمان مطالعه 2 دقیقه
آیا تا به حال پیش آمده که یک کتاب را در دست بگیرید و…
زمان مطالعه 13 دقیقه
آیا میدانید چگونه پروژههای عظیم مانند ساخت پلهای غولآسا، سدها یا نیروگاهها در برابر…
زمان مطالعه 3 دقیقه
در دنیای پرشتاب امروز، علوم پزشکی تنها به درمان بیماریها محدود نمیشود. این حوزه…
زمان مطالعه 2 دقیقه
مقدمه آدمی از آغاز پیدایش در معرض خطرات گوناگونی قرار داشته بهطوری که…
زمان مطالعه 7 دقیقه
اصول اساسی در بازار رقابتی: (مشاوره و آموزش امور پژوهشی) در دنیای امروز، موفقیت…
زمان مطالعه یک دقیقه
0